İçeriğe geç

Alo 130 Neye Bakar

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

130 nerenin şikayet hattı?

Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110176Merhaba, karayolları159130Sıhhi acil durum112177Telekomünikasyon santrali161131Merhaba, doktorum yanımda11317820 daha fazla hat

Ürün şikayeti nereye yapılır?

Hangi tüketici hakem heyetlerine başvurulabilir? Tüketicinin ikametgahının bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine başvuru yapılabilir.

Akaryakıt şikayeti nereye yapılır?

Işık, ayrıca Metroloji ve Standardizasyon Genel Müdürlüğü’nün yetki alanında bulunan akaryakıt, LPG istasyonları ve ölçüm cihazlarıyla ilgili sorunların yanı sıra hazır ambalajlı ürünlerin miktar kontrolüne ilişkin sorunların da “130 Ürün Güvenliği Şikâyet Hattı”na bildirilebileceğini belirtti.

Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı, tüketicilerimizin sağlık, can ve mal güvenliğini tehdit eden ürünler hakkında bilgi edinmelerini sağlıyor.

184 şikâyet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Alo 130 nedir ne işe yarar?

Ürün güvenliği raporlaması ve şikayet bildirimi.

173 neyin numarası?

NotrufnummernHallo, mein Arzt ist bei mir113Hallo PolizeiinformationenBlutinformationszentrum173CodeinformationenCoderuf168MärchenmusikWaldbrandalarm177Internationale RegistrierungPolizeinotruf155Postleitzahlinformationen23 weitere Zeilen

130 hattı nedir?

Ürün güvenliği bildirim ve şikayet numarası.

Tüketici haklarına şikayet edince ne oluyor?

İl Tüketici Uyuşmazlıkları Çözüm Kuruluna yapılan başvuru diğer tarafa bildirilir ve 30 gün içinde savunmasını sunması istenir. Sonuç raportörler tarafından dosya halinde hazırlanarak heyetin gündemine alınır.

Tüketici hakem heyeti kaç TL’ye kadar 2024?

2024 yılı için uyuşmazlık değeri 104.000,00 TL (yüzdörtbin) Türk Lirası’nın altında olan tüketici uyuşmazlıklarında Bartın İl Tüketici Hakem Heyetimize başvuruda bulunulabilir.

Para iadesi yapmayan firmaya ne yapılır?

Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.

Benzin istasyonu kim denetler?

Akaryakıt Kaçakçılığıyla Mücadeleye İlişkin 2012/19 Sayılı Başbakanlık Genelgesi ile Bakanlığımızca ülkemizdeki akaryakıt ve LPG dolum istasyonlarındaki ruhsatların, ulusal işaretlerin ve sayaçların sürekli ve etkin denetimi yapılmaktadır.

Mazot cezası nedir?

Kaçak petrolü (kaçak motorin, benzin, biyodizel vb.) gümrük işlemleri yapılmadan Türkiye’ye getirenlere 3 yıldan 10 yıla kadar hapis ve 20 bin güne kadar para cezası verilecek.

Motor nereye şikayet edilir?

Bildirimleriniz için: 112 veya onlineislemler..tr/Sayfalar/Rapor…

Bir işyerini nereye şikayet edebilirim?

Çalıştığınız kurumda iş hukukuna aykırı bir davranışta bulunulması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.

174 neyin numarası?

Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı faaliyete geçirilmiştir.

Şikayet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.

Para iadesi yapmayan firmaya ne yapılır?

Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort